O EDEBİ ESTETİKLER İLLÜZYON ATLARINA BİNİP GİTMESELER!
Kitap okumayı, nefes almak kadar, yaşamında temel bir ihtiyaç olarak gören bir faniye; edebi estetikten uzak kelimeler yığını sunulur mu? Sunuluyor maalesef… Üstelik uzun bir zamandır bu böyle… Kitap raflarının önünden geçerken dikkatleri çekmek için ustalıkla kurgulanan, konumlandırılan, hatta edebi estetik arayışındaki o kitapsever faninin neredeyse üzerine doğru fırlatılan “yaldızlı etiketleri” görmezden gelmek mümkün mü? “Yılın En İyi Romanı”, “Uluslararası Ödüllü Başyapıt”, “Çok Satanlarda Bir Numara” ve daha neler neler… Daha neler? Okurların çoğu, bu parıltılı çemberin içine adım atarken kutsal bir kitap tapınağına girdiğini, belki de edebi dehanın doruklarında…
Devamını Oku